Wednesday, January 9, 2013

Tasha mashahar ft syed shamin - be mine


assalamualaikum...

sekarang aku duk ofis hari-hari dengar radio...dan hari-hari jugak lar aku dengar lagu ni...lagu best, melodi lagu ni pun 'sweet' jer...tapi, time kat ofis tu aku still tak dapat tangkap sape penyanyi lagu ni...so, malam ni aku nekad nak cari n dengar elok-elok lagu ni... cari punya cari, intai punya intai, taip punya taip, belek punya belek, klik punya klik, tengok punya tengok, hayati punya hayati, senyum punya senyum.. (berapa banyak punya daaaa) ....akhirnya aku jumpa lagu ni...yeayyyyy!!!!!,,hip hip horreyyyy!!. hahaha.... melonjak kegembiraan... hehe... btw, conclusion lagu ni best... but ending dia sedih sikit lar...yelaa, minat pakwe orang kan...kene lar terima...huhu...sabar jelaa....so, guys jom kita layannn ini laguu...

lirik:
Bermula di Facebook
Kau tegur ku dulu tak tahu malu
Tak kuasa nak layan
Aku buat tak tahu
Kau terus cuba dan mencuba
Sehingga ku jatuh cinta
Gatalnya dirimu
Membuat ku terjatuh
Bila kita mula mengada
Kita selalu keluar sama
Borak panjang-panjang
Makan dan tengok wayang
Sikit-sikit aku merajuk
Kau selalu sabar pujuk
Tapi sebenarnya
Ku cuma nak uji saja
Let me tell you that I love you
And I never wanna wrong you
Take my hand baby
Come, go through with me
Let me tell you that I miss you
And I never wanna lose you
You’re my heart baby
My life is incomplete without you
Dalam padaku gembira
Kadangkala sedih juga
Kau sudah berpunya
Tak mungkin jadi milikku selamanya


p/s : selamat mendengar...hayati lirik k...




:)

take care, peace!

..........


No comments:

Post a Comment

terima kasih kerana sudi singgah dan meninggalkan komen...
jasamu dikenang... :)