Thursday, January 17, 2013

Lunch tanpa lauk??

assalamualaikum...

apa khabar sahabat-sahabatku dari dunia alam maya ni?? semoga sihat selalu hendak-Nya..amin..hari ini, aku rasa macam tak pernah dibuat orang bila beli nasi untuk lunch..tapi, tak de lauk..gini cite nye..tengah hari tadi, punye lar x sabar nak tunggu waktu rehat jam 1 ni..aku duduk jer di kerusi sambil menghitung jarum jam berdetik tiap saat..al-maklum lar..bos ker KL..kerani pulak ker bank..tak de sape2 kt opis..so, bile jarum dh nampak tanda-tanda yang aku leh kuar makan..aku pn terus berjalan menuju ke kedai makan...tak jauh pun, selang 5 6 buah rumah kedai jer dari opis aku kerja tu..sampai kedai aku bungkus lar makanan aku tu..balik opis nak makan, aku cari lauk..rupanye pekerja dia lupa nak letak..lau korang jadi aku, korang makan jer nasi tu ataupun g balik kedai tu tanya kan lauk??guess,,aku g balik ker tak??hahaha..aku x reti nak makan nasi tanpa lauk..so,aku g balik sane..pekerja kedai tu terkejut tengok aku datang balik..aku cakap lar dia lupe letak lauk..dia ingt kawan dia dah letak..so sini dah jd misunderstanding..berulang kali dia mitak maaf..aku x marah pun..x kan benda kecik cmni nak mengamuk tak tentu pasal kan..huhu..macam-macam lar..btw, lesson for this story cek betul2, jangan sampai bos tau..nanti mengamuk tak tentu pasal..huhu..that's all!



:)
take care, peace!

..........

No comments:

Post a Comment

terima kasih kerana sudi singgah dan meninggalkan komen...
jasamu dikenang... :)