Wednesday, December 5, 2012

Hatiku bukan bahan ujikaji


assalamualaikum..

awak,kenapa ngan awak ni?? suka buat saya sakit hati..suka buat saya menangis...awak tau tak, bila awak tak de dalam hidup saya, saya rasa kehilangan..tapi awak tetap buat hal ngan saya...saya tahu awak nak saya tinggalkn awak..kn..kn... :(
awak langsung tak endahkan perasaan saya...awak sebenarnya nak apa?? nak main2kan perasaan saya yer?? jaga lar hati sume perempuan macam awak jaga hati awak...

meskipun air mata saya jatuh disebabkan awk..
saya mohon sangat2 ngan awak,..

"kalau awak tak sayangkan saya buat cara tak sayang, 
dan tolong, tolong jangan bagi saya harapan serta janji palsu kat saya...
sebab hati saya ni bukan bahan uji kaji awak..."


:)
take care, peace!
.......... 

No comments:

Post a Comment

terima kasih kerana sudi singgah dan meninggalkan komen...
jasamu dikenang... :)