Wednesday, September 5, 2012

surprise befday party

assalamualaikum...


pagi ni aku ada presentation final project...pd awalnya aku rasa tenang cz aku dh tahu panel dh trima tajuk yg kami suggest tu..tp bila tggl bbrpa minit nk present bru rasa takut n gementar tu muncul...secepat hilang rasa tenang tu secepat tu jgk rasa takut n gementar muncul...huhu...final project ni by grup...kami kaji psl slh 1 prbezaan buku baru n buku lama dlm industri pmbinaan ni...alhamdulillah,panel very understanding n support kami ngn projek yg dh kami bentangkn..

sblh ptg tu, aku ke kelas mcm biasa...time duk dlm kelas tu, membe aku (tggl serumah) ckp nk g kfc..aku on jelaa...blk umh sewa,,kwn2 aku yg laen (wani bunny, ayu zawawi, mia sara, eha fatiha) dh x de kt umh..yg cik fifiey n cik najeeha tgh b'siap nk kua...tp x ksh lar...ktorg p kfc ber4 (aku, yann's sarif, myra suria, julie jue)...aku ngn myra sibuk2 sembang nk order mknan,tibe2 julie n yann ckp x yh order lar,,naek dulu..dia ckp rmai org bratur, walhal x ramai pn org, kaunter pn byk buka..pelik bin ajaib nih..smpai ats..aku tgk kt 1 meja tu ada mknan penuh ngn ayam kfc n 1 kotak kek...tp yg peliknya,kek x de kt dlm...dlm 2 3 minit lps tu..kwn2 aku yg laen dtg bwk kek..rupanya dorg dh rncg nk surprise kn aku ngn myra...befday myra 28 ogos..aku plk dlm beberapa ari lg..oleh krn,nk save budget dorg smbut skali...x ksh lar yg tu...tp ya Allah,time tu terharunya rasa...bila masa dorg rncng pn aku x tahu..siap sume pakai baju purple lg...huhu...tenks korg~




:)
take care, peace!
..........

No comments:

Post a Comment

terima kasih kerana sudi singgah dan meninggalkan komen...
jasamu dikenang... :)